May 30, 2013

2013 PUNYA CERITA ...

Last aku update blog bulan 4 tahun lepas dan sekarang aku update setahun selepas tue.. hahaha..  Lama gilos kan?? Actually, aku da lama x update blog sebab sebelum ni aku tak keje.. Kat umah xde laptop, nak pergi CC malaslah pulak..  So, sekarang ni baru ada masa tuk update blog.. 

Sepanjang tahun 2013, macam2 berlaku... Antaranya ialah WEDDING MY SISTER... Huh.. Macam2 kena buat... Maklumlah 1st time buat majlis perkahwinan, jadik macam2 kena uruskan.. My mum n my dad sampai pening kepala n x boleh tido sebab pikir pasal tue... Biasalah kan? Orang xde pengalaman... Alhamdulilah majlisnya berjalan lancar... Siap artis datang kau... Kau hado??? Hehe...

Aku pon da dapat kerja jugak.. Dekat area2 sini jugak.. Senang sikit duduk dengan mak ayah.. Kos sara hidup tak tinggi.. Gitu?? Hehehe... Naseb baik dapat bos okay... Sporting gilos... Yang penting kalau hujan boleh balik.. Xpayah keje.. Senangkan??? Keje ape tuh?? Pikirla sendiri....

Okayla.. Nanti esok2 aku update lagi yerrr.... Bye...

No comments:

Post a Comment